hanya persinggahan..


Lamer sangat tak tengok blog..lama nya di tinggal..huhu..camtuh gak dengan frenship kita kan..dulu frenship forever tapi at dis stage aku terpk..ni bukan forever la..aku cakap diri aku sendiri k..contoh palng mudah..aku bz ddengan keje, jarang sangat mesej saper 2 untuk tanya kaba..ntah sihat ntahkan sakit..ntahkan sedang bahagia ataupun di rudung masalah..tapi setiap kali solat aku doakan untuk korang..don wori k..maafkan aku kalu aku tak jadi sahabat y slalo dengan korang..honestly aku bz menguruskan perjalanan hidup aku..ok, da2!!!!takmo emo2..hehehe..

meh aku citer apa aku wat skunk..pas abes ngajar kat uniten, rancang 2 bulan ni nak melepak tapi takde rezeki..aku dapat offer untuk ngaja lagi..ala kebetulan lect tuh resign n takde saper nak ngaja..so aku jadi la bidan terjun..studnt aku kali ni sangat ramai ok..45 student 1 kelas..tergolek2 nak ngaja..masa masuk mula2, aku y cam bese takkan di expect lect ni masuk la duk kat meja lect..diorang cam diam sumenye..dengan kata lain melopong tgk aku..pastu da sorang student cakap,budak baru ker?(disitu terselah aku sangat muda..hahaha)..aku wat tak tahu cuz masa tu sibuk2 kuarkan barag dr beg galas aku..eh, luper nak cakap aku ajar calculus..hehehe..aku bg salam then aku cakap aku lect y ngajar diorang pstu satu kelas gelak..miss cam pelik jer miss ngajar..miss ni cam budak2 jer..ni statement y ntah bape kali aku kena dengar dr student..hahaha..1st class blalu dengan smooth even kelas aku rmi sangt cina..diorang sporting jer..tapi disebabkan diorang ni bdk engin, so sengal memang thap hyper..contohnya, conjugate jadi ko joget..boleh tak slamber cakap ngn aku..miss, y eqtn ni kena wat ko joget2 ke ..adoyai..

masa mengajar aku byk belajar..kena slalo kena bg contoh y related dengn kehidupan..kadang2 aku selit2 kan unsur islamic kat diorang..wlpun aku tahu aku tak baik mana, tapi sbg pendidik kena gak jalan kan amanah ni kan..huhu

bila aku mengajar, jauh dr sudut hati aku..aku sangat windu time kiter sume same2 study..windu nak dengar nurin ngn tat gaduh, windu timah cr pasal dengan aku..hahaha..korang..sesungguhnya aku windu kat korang..hopefuly korang tak lupa frenship kita..luv u ols..ngeh2..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment